PLEASE... JANGAN TACKLE AKU!




Please....jangan tackle aku! - Siti Rozilah 
Harga: RM28.00 SM / RM31.00 SS



Sinopsis:

MENYANGKA yang dirinya telah dizalimi Eizhan, kekasihnya sendiri, Nur Naziha mula membenci lelaki. Dia kemudiannya bekerja di sebuah farmasi di Mentakab. Di situ, dia diburu cinta Lokman Azad, duda kematian isteri.

Lemas dikejar cinta duda itu, Nur Naziha nekad letak jawatan dan kembali ke Kuala Lumpur. Tetapi, di kota raya itu juga hidupnya tidak aman. Eizhan yang tidak pernah melupakan Nur Naziha, terus mencari dan menagih cintanya. Begitu juga dengan Marzuki, abang tiri Eizhan yang ligat memburu Nur Naziha untuk memuaskan keegoannya. Kemudian, kemelut semakin meruncing apabila muncul Ridzuan Hakeem, seorang kanak-kanak lelaki comel di dalam hidup mereka.

Siapakah sebenarnya Marzuki dalam hidup Nur Naziha? Dan siapakah kanak-kanak yang bernama Ridzuan Hakeem itu? Di antara Eizhan, Marzuki dan Lokman Azad, di pangkuan siapakah kasih Nur Naziha mendarat?

“Hei, my girl! Relakslah dulu! Nampak aje handsome boy ni, terus nak lari. Kenapa? Kau bencikan aku ke, Ziha?” - Eizhan.

“Banyaklah kau punya my girl! Eee... meluat!” Nur Naziha.

“Ah, tak boleh jadi ni! Tidak! Aku tak rela kalau milik aku dirampas Eiz!” – Marzuki



atau
WhatsApp 010-4398892

atau 




No comments:

Post a Comment